reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Stachura

Peter Stachura

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Budúcnosť nie je vo hviezdach,budúcnosť je v nás... https://zalepsiezdravotnictvo.skhttp://www.davatjeviac.sk Zoznam autorových rubrík:  PolitikaCestovanieMedicínaSúkromnéNezaradené

reklama

Cestovanie

United - leť a nepyskuj!

Peter Stachura

United - leť a nepyskuj!

Desaťhodinový let v ekonomickej triede zo San Francisca do Frankfurtu nad Mohanom ma zobudil z amerického sna. Rozmaznaný vybieleným americkým úsmevom a zdvorilostným „How are you?“ som očakával, že servis spoločnosti United bude cool.

  • 2. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 231x
  • 13
Gadžo - môj krstný otec

Peter Stachura

Gadžo - môj krstný otec

„Nechoď tam, dostaneš kameňom do hlavy!“ Vravievali, keď som prechádzal popri osade Vilčurňa do Slovenského raja. Vždy som tam zrýchlil krok. Možno som mal iba šťastie, ale hlavu mi nikto nerozbil...

  • 28. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 891x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu