reklama

Nesmrteľní na Facebooku.

Moja stará mama si čas krátila počítaním mŕtvych. Denne rátala kto jej chýba. Ten, aj ten, aj ten frajer z vyšného konca. A my sme sa z toho smiali, nerozumeli jej potrebe lamentovať nad mŕtvymi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Prvý krát som bol konfrontovaný so smrťou blízkeho človeka, keď mi zomrel starý otec. Hrdlo mi zvieral dosiaľ nepoznaný pocit a neubránil som sa slzám. Videl som môjho milovaného rozprávača rozprávok a spoluhuncúta v truhle odpočívať.

Potom začali umierať priatelia v mojom veku. Moniku pochovali v bielych šatách, Mirka sa nešťastne pošmykla na horách, Ondrej vyskočil z okna a Jakub sa zabil na motorke. Smrť ma začala prenasledovať častejšie.

Aj babke raz počty sedeli. Zapálili sme jej sviečku a odvtedy počítam mŕtvych ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Facebook život zmenil. Už to nie sú spomienky, vyblednuté fotografie ukryté na dne police. Priatelia v ňom žijú, smejú sa, tancujú na svadbe, chvália sa dovolenkami, sú stále s nami.Smejú sa nám do očí za naše malicherné problémy, politické rozdiely, nezmyselne využitý čas.

Rado až príliš miloval život. Vedľa usmiatej fotografie pri pive mi do očí udiera odkaz R.I.P a záplava ruží ktoré plačú. Aj Libor chcel žiť. Vidieť dcérky dospievať. Profil sa končí fotkou kríža.

Je mi smutno z ich nesmrteľnosti.

Aj my raz budeme nesmrteľní...

Na Facebooku.

Peter Stachura

Peter Stachura

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Budúcnosť nie je vo hviezdach,budúcnosť je v nás... https://zalepsiezdravotnictvo.skhttp://www.davatjeviac.sk Zoznam autorových rubrík:  PolitikaCestovanieMedicínaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu